Trevligt värre

Imorse vaknade jag 9 som vanligt. Tvättade och tog det lite lugnt. Strax efter 12 åkte jag in till mamma och hon hjälpte mig med finputsningen på mitt arbete, så nu har jag lämnat in det!
Vi fikade också och umgicks lite som vi brukar. Sen åkte vi ned på stan för att leta kofta till mamma, hon hittade ingen som var helt rätt, var de bra i modellen så var färgen fel och vice versa, men jag hittade lite nyttiga saker på Clas Ohlson och köpte en jättefin julklapp till Tess.

Strax före 18 var jag hemma igen och satte mig och kollade på Gossip Girl, nya avsnittet som sändes i USA igår. Jag vet, det är en skitserie, men är man fast så är man. Jag kan rekommendera killar att se den, då det är tre jättefina tjejer med:
   
Blake Lively                      Leighton Meester          Jessica Szohr 

(Tryck på bilderna för att se dem bättre) Vackra va? Jag som annars inte gillar blondiner tycker verkligen att hon är fin, men finast är Jessica helt klart.

Nåja, efter avsnittet åkte jag till Petra. Jessicka och hennes lillasyster Nathalie var där redan och höll på med förberedelserna för taco-buffén. Vi åt god mat och skrattade mycket, maaassaaa snusk blev det! Nathalie fnittrade hela tiden åt våra anekdoter om mer eller mindre lyckade sexakter. Som det ska vara på en tjejkväll helt enkelt!
21.30 gick de hem men jag stannade. Petra och jag kollade på en massa kort och skrattade åt minnen, sen pratade vi en del om allvarliga saker också. Så skönt att vara nära henne igen, nu ska vi försöka umgås så mycket vi hinner.

Nu är jag jättetrött, men ska vika tvätten innan jag stupar i säng. Imorgon ska jag klippa mig på Snobben klockan 11, sen ska jag lämna över bilen till mamma innan hon åker till stockholm.
Jag saknar min älskade man jättemycket och önskade att han var här hos mig just nu.

Godnatt!

Dagens middag: Tacobuffé

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0