Ty Fusan

Att ni inte har skällt på mig?
Jag har ju vart världssämst på att uppdatera! Henrik sa igår att jag måste skriva, så jag får börja lyda min make och härskare och skriva ordentligt.

Men jag har ju faktiskt en bra anledning att inte ha skrivit, jag var ju först 2 veckor på Sicilien, sen har jag flyttat, plus att jag har pluggat en hel del. Flyttandet håller fortfarande på, det tar verkligen tid att få iordning allt. Speciellt om man är ensam, vilket jag har varit större delen av veckan.

Men i onsdags sov mamma hos mig och vi handlade en del viktiga saker till lägenheten. Allt har jag inte fått upp, men jag siktar på att nästa helg ska precis allt vara klart. Nu kanske jag säger för mycket, men jag ska försöka i alla fall.

Idag kommer min babe! Han slutar vid 13 och åker direkt, så strax efer 16 borde han vara här hos mig igen. Ikväll ska vi gå på bio, "Låt den rätte komma in". Det är en av mina absoluta favoritböcker, av den svenske författaren John Ajvide Lindqvist. Det ska bli riktigt kul att se vad de har gjort för film av den underbara boken.

Igår köpte jag också min och Henriks julklapp till oss från oss. 2 biljetter till Metallica i Globen den 8:e mars! Yay! Kostade 2000:- men det är det fanimej värt. Ska bli underbart skoj!

På söndag ska vi köpa färskt oxkött också, antagligen en kvarts oxe. Så igår var jag, David och Josse iväg till Kristinehamn och köpte en begagnad frysbox för 350:- för att få plats med allt kött. 300 liter rymmer den, så nu ska vi väl ha plats för köttet tycker jag.

Jag verkar ha lagt mig till med en konstig vana. Varje dag så vaknar jag strax innan 9 på morgonen, oavsett hur sent jag la mig! Det är riktigt läskigt. Och detta trots att jag är dunderförkyld och borde ligga nedbäddad konstant.

Nej, nu har jag i alla fall uppdaterat vad som sker i mitt liv, ni får nöja er med det   =)

Dagens middag: Tortillas!?!

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0