Unforgiven III

Jaha, då var en dag utan Henk avklarad.
Jag fattar inte att jag är vaken än, jag gick upp 8 imorse och har hållt igång hela dagen, ändå är jag inte vidare sömnig.
Dagen startade med en tvätt och en dusch, sen åkte jag till G-Gården och mötte upp Jessie James och en arbetskamrat till henne för mitt skolprojekt. Intervjun och allt runt omkring den pågick i nästan 2 timmar, de hade så mycket att säga och jag fick en massa intressant information. Nu är det svåra att få ihop det till bara 3 sidor, det är max på inlämningsuppgiften.

Efter att intervjun var slut åkte jag till mamma på en kaffe och hon fick läsa mina anteckningar och hjälpte mig dra upp riktlinjer för sammanställningen. Sen åkte vi ut och hämtade mormor klockan 15 för ett par timmars shopping. Först hamnade vi på Ikea där jag lyckades skramla ihop julklappar till Gustav, Anders, Yvonne, Josefin & David och Thomas. Skönt att ha mycket av det gjort i tid tycker jag. Mormor bjöd på kaffe där också. Efter 2 timmar på Ikea så handlade vipå Obs. Jag köpte en massa nyttigt till hushållet plus en massa julpapper och etiketter, ska slå in julklappar nån kväll, antagligen onsdag. Sen körde jag hem mamma, hjälpte mormor upp med hennes kassar till hennes lägenhet innan jag åkte hem och kom på att jag bara hade ätit ett wienerbröd och en clementin på hela dagen. Jag hade inte haft en tanke på mat! Förkylningen får mig att tappa all aptit. Har bara snor och slem i munnen, då är det svårt att tänka på god mat.
I alla fall, det blev till att fixa mat hemma, den var inte klar förrän 20 ungefär. Då åt jag, sen har jag ägnat större delen av kvällen åt att sammanställa mitt skolprojekt till nåt som skulle kunna ges godkänt på i alla fall.

Kvällen avslutades med ett bad och lite Metallica.

Fick ett sms av chefen också, undrade om jag kan jobba 4 timmar på fredag, och det kan jag väl. 4 timmar till utan Henk iofs, men jag jobbar ju redan hela lördag så vad gör det i längden? Det ger pengar iaf.

Imorgon kväll ska jag och Jessie James käka tex mex hos Petra, hon ringde förut och bjöd in oss. Ska bli jätteskoj! Lite tjejkväll sådär, kanske skulle ta sig ett glas också när man nu ska ha trevligt. Får se hur vi gör imorgon. Annars ska jag inte göra så mycket, in till mamma och byta bil och hon ska kolla på mitt arbete, sen ska jag tvätta. Typ det som sker imöra.

Nu blir det lite film i sängen i min ensamhet.

Dagens middag: Fläsk och löksås (jag vet, ambitiöst när man är ensam)

Dagens Djur


PS/ FBK suuugeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0