Hallå?

Är det nån som läser min blogg fortfarande? Längesen ni gav livstecken ifrån er.

Igår hann jag inte skriva nåt, hela dagen var sysslolös och jag hade tråkigt, men på kvällen ordande jag själv så att saker och ting hände. Jag hade ingen lust att laga mat åt Victor och leka mini-mamma, så jag drog iväg med bilen runt 18. Tog en sväng i affärer och handlade lite onödiga grejor, sen tog jag en sväng förbi Micke o Jessickas hus, men där såg det så mörkt ut att jag inte stannade och knackade på. Så jag for vidare till Josefins lägenhet och där lyste det!
Så jag knackade på och en mycket försiktig Josfin kikade ut bakom gardinen. Hon blev jätteglad! Hennes pappa var där också och drack juice och åt äppelkaka. Josefin och jag babblade massa om resan som närmar sig med stormsteg. Det ska bli så skönt! Sen ringde Jessicka, arg som ett bi för att jag inte gått ur och knackat på hennes dörr när jag var utanför, för hon var minsann visst inne! Så strax före 21 åkte jag från Josefin och hem till Jessicka. Hon bjöd på kaffe och visade första ultraljudsbilden (jag var den första som såg hur barnet låg av alla hon visat den för) sen satt vi och skrattade och pratade tills Micke kom hem från jobbet 22. Då visade han bilderna från spökhuset förra helgen och vi såg en massa saker vi inte lagt märke till tidigare.
Jag vill faktiskt åka tillbaka dit och orka stanna längre nån gång! Nåja, de orkade ha mig kvar till 24, sen skulle de lägga sig och jag skulle åka hem igen.
Innan jag åkte ut till skoghall var jag förbi jobbet och lånade med 2 filmer och när jag kom hem blev det film och leverpastejsmörgåsar för fullt. Jag hade naturligtvis glömt att äta på dagen och fick skäll av min skära make för det.

Jo just det, igår på morgonen var jag ju och simmade! Det glömde jag berätta. Jag köpte ett årskort på badhuset och tänkte att nu ska det bli simma av! Så jag simmade 1000 meter. Hade tänkt göra det på morgonen idag också, men jag har jätteont i knät, så det blir inte idag. Tror jag kanske inte ska starta med 1000 meter när det var över 1,5 år sen jag simmade sist. Får nog mjukstarta lite! Ska nog simma imorgon i alla fall, fast lite lugnare. Imorgon har jag också tid klockan 12 på Martins Parfymeri för att permanenta ögonfransarna, ska bli spännande att se om det ger nåt resultat!

Idag ska jag inte göra så mycket, ska nog ta en sväng till Obs sen och kolla efter lite saker att ha med på resan. Sen hoppas jag att Victor sover hos sin mamma inatt, mamma sa nåt om att han kanske skulle det. Nu ska jag börja fixa med lite lunch och se den andra filmen, så jag kan lämna tillbaka dem ikväll.

Jag saknar min Henrik så jag tror jag döööör! Men imorgon kommer han, sen har jag honom i 21 dagar!

Dagens middag: Stekt nötkött och sallad

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Någon

Jag är kvar. är bara kass på att kommentera.

Men gillar att läsa :)

2008-09-25 @ 23:23:42
Postat av: Tezzie

Hej gumman lite avis kan man inte låta bli att vara skulle bra gärna följt med på resa om vi hade haft råd. Men njut och ta med ett glatt humör när ni kommer hem passar på att säga grattis nu eftersom du inte är hemma när du fyller. Ha det sååå skönt Kramiz

2008-09-28 @ 15:13:38
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0