*Host* *Snor* *Fräs* *Host* *Nys*

Jag är verkligen snorig och hostig ikväll. Trodde jag skulle bli bättre eftersom jag slöade hela dagen och låg halva förmiddagen kvar i sängen och såg på tv och snorade.
Men nej då! Jag lider. Och imorgon ska jag jobba kväll också, med E-L. Jag får bita ihop.

Annars har inte hänt mycket idag. När Henk kom hem så började vi packa lådor. Packade ned hela garderoben (den man går in i, den med all skit undanstoppat) och dessutom hela städskåpet som också var fullt av skit.
Sen åt vi och tittade på nya Arkiv X-filmen, den var riktigt bra, helt okej.

Nu blir det natten. Ska försöka sova lite längre än 8 imorgon, för att orka med att jobba sen.

Här kommer lite kort från i lördags:

Jag och Petra, lika söta som alltid


Det underbara bandet!!!




Jansson tyckte såhär om musiken


Men Henk och jag gillade den så här mycket



Så. Det var det. Nu ska det sovas.
Pöss och kräm!

Dagens middag: Stekt fläsk med makaroner

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0