Lite längre

Så. Ikväll blir det ett lite mer utförligt inlägg från en Lenka i vardagen.

Trodde jag skulle få sova imorse. Måndag och tisdag har nämligen Thomas ringt hem på morgonen (mellan 8.30 - 9) och då har jag vaknat av signalen. Och ni känner väl mig!? Inte? Nähä, men då kan jag tala om att jag är väldigt lättväckt och är jag väl väckt så kan jag omöjligen somna om. Så det har bara vart att traska upp trots att jag inte somnat förrän runt 3 på nätterna. Men, i alla fall, igår pratade mamma med Thomas och sa att han inte fick ringa så tidigt på morgonen. Tror ni inte att mormor ringer strax före 9 då??? Usch, jag var inte på mitt topphumör när jag kom upp imorse.

Dagen gled obemärk förbi, jag gick och handlade, pratade lite med min älskade via webcamen och käkade med mamma innan det var dags att bege sig av.
Marie (chefen) var på jobbet fram till 19 med mig, sen lämnade hon mig ensam. Och allt gick bra, peppar peppar ta i trä!
Ett enda missöde skedde, och det var när Krister Mikko (figuren som Robert Gustafsson porträtterar som Roland i Torsk på Tallin FYI) kom in och var fruktansvärt otrevlig till en början. Han vägrade skriva in sitt personnummer och sa att det skulle alla som jobbade där kunna ändå. Så jag fick ringa Marie och be om hjälp och till slut blev han väl så tagen av att jag var förtvivlad för han bad faktiskt om ursäkt. Marie sa att det var enda gången hon nånsin hört honom säga det. Sen sa han att jag var charmig också och flörtade lite med mig. Usch, vilket kryp han är, och ful också! Men nu vet jag i alla fall hur jag ska tas med honom nästa gång.
Annars har det gått prima, har fått hjälpa många att välja film, framför allt skräckfilmer. Det är roligt!

Nu blir det kvällen, för jag kommer säkert att bli väckt tidigt imorgon också. Har en del att göra när jag inte jobbar, så det kanske är lika bra i och för sig.

I love you sweethearts därute som tycker att min blogg är värd att kasta ett öga på emellanåt!

Dagens middag: Stuvad spenat och prinskorv

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Hehe ge honom vad han tål, bra att han va ful me :D Va bra att det löste sig med jobb flr dig gummzan även om det kanske inte är värdens bästa lön som du skrev. Hoppas att du får en härlig vecka, och att du får sova Kramen

2008-09-11 @ 07:37:38
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Lyckliga dom som har dig att fråga om film.

Enligt min åsikt så kan du det mesta!

Take care out there!

2008-09-11 @ 15:10:13
Postat av: Ferhat

Vid kl.17.30 tiden kommer jag ha en tävling, s.k ''Dagens blogg''. Det enda du kommer behöva att göra är att skriva en kommentar med din blogg adress. Därefter imorgon så kommer jag dra ut TRE bloggar som kommer bli till ''Dagens blogg''. De bloggen kommer jag skriva in på min blogg.

Så denna tävling kommer öka er besökarstatistik eftersom jag har många besökare dagligen :).



Adressen till min blogg är http://Ferhat.blogg.se/

2008-09-11 @ 15:16:59
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Hannah

Bäst av sjalarna eller vad? ;)

2008-09-15 @ 00:22:11
URL: http://hannah83.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hehe, de är bra till olika saker. Långsjalen avlastar bäst, och är klart vinnare om man ska bära länge. Ringsjalen är kanon om man ska bära korta stunder, för den är enkel att ta av och på, men snedbelastar så den gör ont efter ett tag. MT:n ligger på andra plats efter långsjalen, den avlastar bra och är hyfsat snabb att få på. Iaf inte 5 meter tyg att trassla in sig i!

2008-09-16 @ 00:16:03
URL: http://hannah83.blogg.se/
Postat av: Linda

du ska skita i va den mannen säger å gör han är sånn bara inte bry sig, har jobbat med han tro mig jag vet.

2008-09-19 @ 16:19:42
URL: http://lillan828.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0