Mosh

Sådär. Då var en av mina tre sista jobbdagar klar. Det gick bättre än jag trodde, men det var jobbigt att gå dit när man är så förkyld som stackars lilla jag är.Jobbade med E-L och vet ni vad? Hon var riktigt positiv idag! Tills det kom fram att jag flyttar redan på måndag. Då grät hon faktiskt en skvätt. Och jag tyckte också det var jobbigt.
Än värre kommer det att bli imorgon, sista dagen jag jobbar med Therese. Hon kommer vara den jag saknar mest, jag älskar verkligen henne! Vi klickade så jävla bra direkt liksom. Känner på mig att jag kommer bli lite blöt i ögonen när jag kommer hem imorgon.

Nu lyssnar jag på senaste Metallica-skivan och ta mej fasen om den inte är kanonbra än så länge! Det är otroligt befriande att höra denna efter fiaskot med St.Anger. Vilken skitskiva det var, men den nya låter ju faktiskt Metallica!

Henk ska poppa lite popcorn åt mig som jag ska glufsa i mig, sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll ikväll. Igår rann ju tiden bara iväg när vi såg klart filmen och allt.

Så, det var nog allt jag hade att delge idag....fick ett mail av Fossan också, hoppas hon trivs på sin nya arbetsplats.

PS/ Nya Idol-juryn suger svettig getpung!

Dagens middag: För mig; lasagne, för Henk; schnitzel, mos och brunsås (äter ur frysen)

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0