Oh my goodness

Fasen vad jag hade kul i helgen! Det är såååå roligt att träffa alla gamla vänner!
Den enda som inte var med som jag saknade var min lilla stridspitt Martin, men han var inkallad i Halmstad och kunde därför inte närvara på The Law's releasefest.

Fredagen finns inte så mycket att säga om, vi hjälpte David och Josse att bära in deras sista lass med lådor och möbler i nya lägenheten, sen var vi hos dem resten av kvällen och småplockade och umgicks.

Lördagen startade med en tur till mamma där det bjöds på kaffe och paj. Sen tog vi en sväng till Barnens Hus och inhandlade doppresent till lilla Tess som döps nu på lördag, vi kan tyvärr inte närvara så vi lämnade presenten hos Yvonne och Kent. Sen var det middag hos dem, svärmor och Kenten alltså, David och Josse var med. Sen åkte vi till svärfar, Henrik skulle hjälpa honom med att hämta och bära hans nya soffor från Ikea, under tiden så slappade jag bara och samlade kraft inför kvällen.
Petra kom och hämtade oss halv åtta och vi drog in till Nöjes där det redan var fullt med folk utanför. Fick våra biljetter och träffade en massa folk vi kramade på vägen till lokalen. Det bjöds på jättegod tacobuffé (brukar annars vara ganska smaklöst på storkok av det, men det var riktigt gott) och det var köp 2 betala för 1 i baren för oss med biljett fram till 22. Så vi passade på att handla järnet och det blev duktigt med både öl och cider.
Nu i efterhand kan jag inte minnas vad vi gjorde annat än att krama massa folk och babbla med de vi inte sett på länge, men otroligt kul var det i alla fall!
Strax efter 24 började de spela. Att bara se Björn, Rudberg och Peter på scenen fick hjärtat att bli varmt, man blir stolt liksom, det där är mina vänner! Och en av dem var till och med Best Man på mitt bröllop!
Sen att de spelade grymt bra var en bonus. Jag älskar deras musik och hoppas att de säljer skivor i multum! Jag skrek och sjöng med så jag tappade rösten.
Vi rann hem efter 2 på natten och det var direkt sängläge som gällde. Men lyckat var det verkligen!

Söndagen var det stora fixardagen för stackars Henkan, dagen efter som han var och allt. Tord behövde en massa hjälp med renoveringen av tvättstugan, verkade slitigt, men fint blev det. Själv låg jag i sängen med feber. Stackars mig! Haha, inte.
Efter en snabb middag tog vi en sväng till Micke och Jessicka som ligger mitt i flytten nu, de får nycklarna till huset imorgon. Ska bli kul att se det! Myspys.
Sen fick stackars Henrik köra hela vägen hem till Alingsås medan jag satt bredvid och sov. Är så jäkla förkyld!

Idag har vi packat. Fått ihop 7 lådor tror jag idag, det mesta är köksgrejor. Undrar hur det kan vara så mycket i just köket?

Imorgon blir ungefär detsamma. Packa packa packa.

Nu blir det hostande i sängen och lite Rovdjuret på film. Natti natti thrashdiggers!

Dagens middag: Skinkstek med ugnpotatis, morötter, champinjonsås och géle.

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0