Sorgligt värre

Ja fy fasen vad det var jobbigt att lämna jobbet idag. Ni ska veta att jag egentligen slutade 14.30, men stannade till 16.50. Det var så hemskt att behöva gå! Förmiddagen kändes det som vanligt ungefär, men efter att E-L gått hem och Karin och Annelie kom så var det mest sorgligt. Fast jag fick en jättefin vit orkidée av dem! Och de älskade min tårta.
Jag är så dålig på adjö också, men jag fick kramar av vårdtagarna och såklart Karin och Annelie. Och sen ville Karin att jag skulle ha hennes mailadress också och att jag var tvungen att komma och hälsa på snarast. Så det ska jag väl försöka ordna när tid finnes.
Och självklart började jag grina så fort jag kom utanför dörrarna!

Efter att jag äntligen slet mig från jobbet så handlade Henk och jag lite sen sov vi middag i skift på soffan. Sen har vi mest tagit det lugnt, såg en jäkla bra film. Awake heter den, riktigt otäck är den, ingen skräck, men obehaglig som få. Rekommenderas varmt!

Nu är vi båda väldigt trötta, så sängen lockar oss. Ska bara ta en sista cigarett och sen blir det ryggläge och snarkanden (jag är jättesnorig, då snarkar jag alltid ganska högt, men det gör inget, för det gör Henk när han INTE är snorig)

Tack alla ni underbara människor på jobbet! Speciellt Karin, Birgitta, Annelie, Jelena och Therese såklart. Jag älskar er!

PS/ Metallicas nya skiva Death Magnetic är underbar!

Dagens middag: Spjäll med pommes och bearnaisedip

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Shit lät jobbigt gumman har med varit där ett par gånger och varit tvungen att lämna mitt jobb, men du ska se at det blir jätte bra på det nya. Miss ya gummz kom hem fort.

2008-09-06 @ 08:02:33
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0