Det blev ju sol ändå

Ta mig tusan, det trodde jag inte. Men idag har jag inte solat på balkongen, har haft annat för mig.

Hälsokontrollen gick bra igår, det var liksom inget häftigt. Hon gav mig en massa broschyrer, vägde och mätte mig och sen fick jag lämna ett blodprov innan jag åkte igen. Ska på inskrivning den 8:e maj.

Blev inge Lecab, Henk orkade inte. Så jag mötte upp honom på Bergvik istället, provade massa jeans på Dressman och fick tillslut två svarta jeans och en snygg blå pikétröja. Han hade köpt en FBK guld t-shirt till mig också, den sötnosen! Sen tog vi årets första mjukglass i solen och det var ljuvligt!

Idag skulle jag ut och gå. Tänkte att jag skulle göra det på kilene, att det var större chans att undvika folk där. Pyttsan! Det kunde ju jag inbilla mig, det var fullsmockat med folk där som skulle promenera i det vackra vädret. Så jag struntade i det och tog en kort runda ned i Edsviken istället.

Nu väntar jag bara på att Henk kommer hem. Då ska jag vara en elak fru och tvinga honom att dammsuga innan vi sover lite middag. Sen drar vi fram elgrillen ikväll och myser med filmen Slumdog Millionaire.

Dagens middag: Grillad flintastek, grillad majs, sallad och vitlöksbaguetter

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis :) Va kul då kommer vi ha magar båda två i sommar. Vilken barnmorska har du? Jag har Lena :) Kram

2009-04-19 @ 17:56:29
URL: http://kalithea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0