Skitunge

Det är vad jag har i magen. En riktig liten skitunge. H*n ger mig finnar på alla tänkbara ställen och även på ställen jag inte trodde det var möjligt att få finnar. H*n ger mig foglossning så det värker i rumpan när jag sätter mig ned och reser mig upp, lättöversvämmande tårkanaler, klåda på mage, armar och ben, trötthet, illamående och gaser. Och h*n gör det säkert med flit! Det lilla aset. Men jag älskar mitt Knytte oavsett.

Imorse var jag i skolan. Jag får ju inte lyfta tungt, så jag fick mest se på när de andra lyfte varandra från sängkant till rullstol och från golv till säng. Det var tänkt att jag skulle simma efter skolan, men jag var så otroligt trött att jag åkte hem och sov en timme istället. Sen mötte jag upp Henrik på Willys och vi storhandlade. Blir att tänka bra mycket mer på ekonomin nu, så jag handlade en massa på extrapris. Sen har vi sett på tv, gosat, ätit mat och varit trötta. Inte lika konstruktiv dag idag som igår kanske. Men ändå känns det lite bättre idag. Efter första chocken antar jag.

Tezz, min sötnos, om du har tid imorgon kommer jag gärna bort. Låt mig bara veta när i så fall, jag vet aldrig när jag är vaken för tillfället =)

Nu blir det en långdusch skulle jag tro, sen blir det Hells Kitchen i sängen. Hoppas jag orkar hålla mig vaken hela programmet, igår slocknade jag som ett ljus innan hockeyn var slut. Och Henk låg och killade mig på magen när jag sov! Söt han är ibland.

Dagens middag: Spaghetti med ost & skinksås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0