Avund avund avund!!!!

Om två timmar sitter mamma och Thomas i bilen på väg till Arlanda. Tidigt imorgon bitti så går planet som för dem till världens underbaraste plats. En plats som känns som mitt andra hem, en plats där ingenting känns fel och allt man ser är som balsam för själen.

Jag pratar om Sicilien. Och Giardini Naxos. Min andra kärlek i livet. Mamma och Thomas ska dit i två veckor nu. Och jag är sååå avundsjuk! Jag är så avundsjuk att jag ser ut som en broccoli. Om inte Knyttet hade funnits just nu så hade Henrik och jag också dit nästa vecka. Ibland känns det som att jag är sur på den lilla kickboxaren i magen, han sabbar ju en resa till paradiset för mig. Undrar om han verkligen är värd det...jag ska påminna honom om det när han blir äldre, vad jag har försakat för hans skull. Då kan han bannemej städa sitt rum på lördagar.

Well well, här kommer lite bilder från paradisön, så ni kan drömma er bort dit tillsammans med mig.



















Nu gråter jag en skvätt också. Saknar! Av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0