Kåt?

Fick ett sms av en kille jag pratat mycket med på nätet förut. "Kåt?" stod det. Jag misstänker att han antingen skickade väldigt fel eller så ville han starta en konversation och alla vet ju att sex funkar finfint som lockbete. Ska kolla min statistik efter denna rubrik så får jag se om det stämmer!
I alla fulla fall så svarade jag att jag inte är värst kåt, men tackade snällt för omtanken. Sen pratade vi ett tag. Han kommer hit på fredag så ska vi ta en fika och träffas irl. Måste fundera ut vart vi ska hålla hus bara, några förslag?

Lunchen hos svärfar drog ut på tiden och vi kom inte därifrån förrän efter 18.30. Egentligen skulle vi ha åkt till Micke och Jessicka efteråt, men eftersom det blev såpass sent (och jag är en ständigt trött gravid kvinna) så ställde vi in och veckohandlade istället. Nu slöglor jag jag på friidrotten och försöker få mig själv att vakna till lite. Hoppas på lite film ikväll, men hur fasen ska det gå till om jag sitter och somnar?

Dagens middag: Bakad potatis med vitlökssmör, stekt rostbiff och fräs på champinjoner och paprika

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0