Måndag

Fy fan. Jag är otroligt trött. Somnade runt 4 imorse kanske, vaknade ett par snabba gånger av kissnödighet, inte mardrömmar. För er som inte vet det, när man är gravid blir man inte kissnödig, man blir kissnödig!!! Men annars har jag sovit. Vaknade till när Henk gick upp klockan 10, men lyckades slumra om. Vaknade iofs var tionde minut efter att han lämnat sängen, men tvingade mig att ligga kvar.
Gick upp för 20 minuter sen och nu dricks det kaffe och tvättas och funderas på vad som kommer ske idag. Inget speciellt på agendan. Kanske hittar lite ork att fixa med Eugenes garderob.


Ja just det, jag trillade över den här intervjun med Blondinbella, där ser ni varför jag läser hennes blogg. Jag hånar och skrattar och ryser åt den dumhet människan utstrålar! Enjoy: http://www.stureplan.se/articles/7052/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0