Matdilemma

Nästa vecka kommer Tobbe och Maria och hälsar på oss i några dagar....och jag håller på att planera vilken mat det ska bjudas på. Jag har bestämt mig för att en dag ska vi äta helstekt karré med ugnsrostade grönsaker och svampsås och en dag ska vi äta en pastasås gjord på fläskfilé, ost, grädde, champinjoner och bacon tillsammans med tagliatelle.

Mitt dilemma är den tredje rätten....att de ska vara kyckling vet jag redan, men ska det vara en slags gryta med grönpeppar och grädde (det låter knepigt, men den är faktiskt ruskigt god) eller ska det vara kycklingfilé fylld med mozarella och grönsaksfräs till det?

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Mozarella-alternativet lät gott!

2009-08-23 @ 16:55:52
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0