Förrymd fånge

Jag var tvungen att förnya mitt körkort i år. När jag tog mitt körkort var fotografiet ganska avslappnat, man skulle fotas i kvartsprofil, ena örat skulle synas och man fick för all del småle.

Idag ska man fotas rakt framifrån, ansiktet ska vara allvarligt (neutralt heter det visst) och man får inte se ut som om man ville flörta med fotografen.
Vilket naturligtvis resulterar i att man ser ut som på ett polisfoto ungefär, wanted i sju länder liksom.



Jag är inte grinig på nån särskild.
Och stirrigheten beror på rädslan för att blunda på bilden och förlora de surt förvärvade 70 kronorna automaten tog.

Och vart fan tog mina ögonbryn vägen?

Kommentarer
Postat av: Johnny

Du är ju söt på bilden

2009-12-16 @ 17:46:16
Postat av: Lenkan

Oj tack...men jag kan inte hålla med =)

2009-12-16 @ 21:09:13
URL: http://lenko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0