Min man e kass

Igår kväll stod jag i köket.
Jag kokade kola, fixade hemgjord wienernougat och lagade mat samtidigt.
Dessutom tittade jag på ett avsnitt av Ugly Betty via babes dator.
I vardagsrummet var Henk och Skrutt.

Plötsligt när jag vänder mig mot dörren så ser jag detta:

Hade Lokeman själv tröttnat på att vara med pappa och plockat med sig babysittern och satt sig i köksdörren för att se på när jag jäktade, svettades och stressade i köket?

Nope.
Det var hans far som ville ha lite egentid med älskarinnan och därför obemärkt smög med sig bebis och babysitter och satte där för att jag skulle kunna hålla ett vakande öga på barnet när han själv spelade tv-spel.
Som om inte jag hade massa annat att hålla reda på?

Kommentarer
Postat av: Robin

Vilket svin han är!

Jag ska dänga honom när jag kommer till Karlstad =)

2009-12-17 @ 00:00:48
Postat av: Vonsan

Kul. Fick mig ett gott skratt ....

2009-12-17 @ 13:25:21
Postat av: Vonsan

Min kompis Lotta tycker att Loke skall vara med mera i köket .....

2009-12-17 @ 13:29:00
Postat av: Neta

Bara att vänja sig... Eller? Henke, jag skäms nu... I egenskap av din moster måste jag säga: Usch... usch... usch... Tur att din fru älskar dig och att du är din sons stora idol. Stackars Loke! Kom till gammelmoster om du behöver råd! Hehe! Stor KRAM!

2009-12-20 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0