Snart är det över

Puh.
Jag är knappt hemma alls under julen utan flänger runt till alla som har fått för sig att jag har varit snäll i år.
Därav det riktiga dåliga julbloggandet. Idag ska jag till två ställen till plus att jag ska ut och dricka öl i natten.
Så det här lär nog bli enda uppdateringen tyvärr.

Lokeman har uppenbarligen varit snäll i år i de snart två månader han har levat. Han har fått mer julklappar än jag och Henk tillsammans!
Själv kan jag verkligen inte erinra mig om att han faktiskt har varit så snäll.
Klapparna kan ju iofs bero på att alla som han får klappar av inte har hand om honom på nätterna, utan bara på dagarna när han sover hela tiden.

Nu måste jag duscha, vi far om mindre än 2 timmar och det är mycket att göra med en bebis en juldagsmorgon, fråga Josef och Maria!

Slänger in dagens 80-talare i det här inlägget också, så slipper ni dubbelposter.
Såklart det blev en jullåt, vad trodde ni egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0