Blä för snö

I don't like it. Inte ett dugg faktiskt. Men jag överlever.

Dagen har varit lite slö. Sett på tre filmer, två långfilmer och en kortfilm. Långfilmerna finns som vanligt recenserade på min filmblogg moviemania. Sen har jag sett två avsnitt av The Ultimate Fighter 4, diskat, vikt tvätt och hängt in den och rengjort mikron, ugnen och fläkten i köket. När Henk kom hem fixade han med ljudkitet och jag lagade mat. Jag äter enligt LCHF just nu och lagar två olika rätter ibland, men idag blev det ganska enkelt ändå.

Nu på kvällen hade jag så tråkigt, så jag gick ut på en promenad. Gick fort, så jag hann långt på de dryga 35 minuter jag var ute. Och ändå ramlade jag inte en enda gång!

Imorgon blir det lite plugg på dagen, sen blir det att sova middag när babe kommer hem, sen tex-mex och film resten av kvällen. Nu ska jag krypa till kojs med min gosiga man.

Dagens middag: Henk åt våfflor, glass och drottningssylt, jag åt kokosplättar med grädde och hallonsylt.

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0