skitsnack

Fy fan vad trött jag är på det!
Speciellt när jag får höra att folk som jag tydligen är vän med har pratat skit bakom min rygg. Jag trodde allt sånt slutade åtminstone efter gymnasiet?! Jävla högstadiefasoner!
Det gör ont, även om jag vet att jag inte borde ta åt mig,jag vet ju vad som är sant och inte.

Önskar att jag visste vilka det är som har ljugit om mig så jag kunde konfrontera dem. Och se varför de kallar sig för mina vänner om de gör så här.

Fuck off om du inte är beredd att vara min vän fullt ut!

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Håller med dig gumman blivit besviken så många gånger på folk så man vill verkligen inte lita på nån. Men i slutändan kommer det alltid fram ändå ska du se gumman får höra en massa hela tiden jag med och de ska inte tro att de kan säga vad som helst för hämden är ljuv. Älskar dig i alla fall gumman. Nästa vecka har jag semester vill du och Jessicka komma en stund då? Kram kram

2009-02-18 @ 12:33:46
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Just det missa inte alla tävlingar hos mig gumman Kram igen

2009-02-18 @ 12:35:12
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Tråkigt när sånt här händer. Hoppas det ordnar sig.



Stor kram från Yvonne

2009-02-20 @ 13:23:43
Postat av: Tezzie

Ser fram emot att träffas till veckan, nu ska jag vila upp mig så jag är pigg och glad på onsdag Kram kram

2009-02-20 @ 14:03:50
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0