Tidsfördriv

Någon som
Någon som förstår dig: Det gör nog bara jag
Någon som du saknar: Therese Nyberg
Något du längtar efter: Therese Nyberg igen. Och Karin Nordqvist.
Någon du hatar:  Hat är ett väldigt starkt ord. Men den som kommer närmast är nog pappa.

Vem:
Vem kramade du senast: Mamma
Vem pussade du senast: Henrik
Vem ringde dej senast:  Jessie James
Vem ringde du senast:  Petra, men fick inget svar
Vem var hemma hos dej senast: Jonas och Rickard
Vem var du hemma hos senast:  Är hos mamma nu, igår Tezzie

Har du:
Har du några kärleksproblem: Det har väl de flesta i nån form?
Har du ätit något idag: Jajamensan
Har du pratat med någon idag: Ja, Henrik, mamma och Thomas
Har du gråtit idag: En liten skvätt
Har du skrattat idag: Nej, men jag har eltt stort i alla fall

Jag:
Är singel: Gift sen snart tre år, så nej
Är rädd för att bli övergiven: Alltid
Svär ofta: Så fan heller!
Sjunger i duschen: Det händer ibland
Är en morgon person: Absolut 
Skulle kunna ha pyjamas på dej i skolan: Nej
Är kär i kärleken: Har varit förut, men inte nu
Skrattar åt mina egna skämt: Om jag är rolig
Vill ha barn: Självklart
Skulle göra en plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Definitivt

Har du:
Glasögon/linser: Nope
Piercingar: Öronen och tungan, har haft i bröstvårtan
Syskon:  1 liten bror
Rymt hemifrån: Oh ja, flera gånger
Färgat håret: Frekvent sen jag var 14
Bra självförtroende: Inte alls
Sagt att du älskar någon: Dagligen
Varit kär: Japp
Dumpat någon: Jepp 
Gjort något olagligt: Det gör jag ofta
Somnat i skolan: Haha, ja, satt i bänken längst fram vid katedern också!
Brutit ett ben: Höger handled och vänster långfinger
Sett en stjärna falla och önskat dej nåt: Ja. Men det har aldrig slagit in
Gjort något som jag lovat mig själv att aldrig göra: Ja ofta
Smugit ut utan lov: Japp
Ljugit om vart jag varit för mina föräldrar: Såklart
En hemlighet som många inte vet: Japp. Jag är en mystisk person
Sovit en hel dag: Inte på många många år
Somnat gråtande: Det har hänt

Brukar du:
Titta dej själv i spegeln: Ja, och göra grimaser åt mig själv
Ha ångest: Tyvärr ja
Drömma mardrömmar: Häner inte ofta, men ibland så...
Klä dig svart: Dagen jag inte har ett svart plagg på mig existerar inte
Hata folk: Nej, men tycka illa om dem. Alla är mina fiender tills motsatsen bevisats.
Lita på folk: Nej, inte i allmänhet

Sista personen som:
Sov i din säng: Jag
Som fick dej att gråta: Jag själv
Du delade en dricka med: Henrik
Skrek på dig: Folk skriker inte åt mig, då blir jag arg
Du fick sms utav: Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0