Utmaning

Jag är utmanad av Tezzie.

Länka till personen som utmanat dej. (Så jag länkar tillbaka till dej-----> Tezzie)

Skriv sju sanningar om dej själv.

Utmana sju andra personer.

Skriv en kommentar i deras blogg,så de vet om att de är utmanade.


1. Jag är sjukt morgonpigg och hoppar ur sängen direkt jag vaknar. Sen inte sagt att jag blir jättetrött en timme senare!

2. Jag har vissa vänner som jag älskar otroligt mycket, även om jag träffar dem sällan. Jag hoppas att ni vet att jag älskar och bryr mig ändå!

3. Jag har inte haft nån som helst kontakt med min pappa sedan min bröllopsfest för över 2,5 år sen.

4. Jag älskar tortyrfilmer och gore-filmer. Ju mer slafs, desto bättre. Så länge det finns en story bakom det hela.

5. Min man och min mamma är de jag bryr mig mest om i hela världen.

6. Jag är ganska snål av mig när det gäller att spendera pengar på mig själv. Det enda jag lägger mycket pengar på till mig är film och god mat. Mat ska vara kvalité, då kan det kosta lite mer.

7. Jag är inte vidare förtjust i mig själv, varken utséendemässigt eller annars. Men folk verkar gilla mig ändå.

 

Nu utmanar jag:

Aron

Egoina

Tyra

Terez

Therese

E-L

Karin


Kommentarer
Postat av: Södertörns Högskola

Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://www.eSurveysPro.com/Survey.aspx?id=29a2e223-25b7-4c9b-9839-269a167d8896



(Har du tidigare fått detta meddelandet och gjort en undersökning med blå bakgrund får du väldigt gärna göra om denna enkät då den föregående tyvärr plockades bort)

2009-02-08 @ 13:17:33
Postat av: Mattias, KAKHUSET

Kul lista! =)

Hälsningar ifrån KAKHUSET!

2009-02-08 @ 14:29:30
URL: http://www.metrobloggen.se/kakhuset
Postat av: Ida

Oj, tuff blogg! Väldigt speciell :)

2009-02-09 @ 21:40:40
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0