Nu så

Japp, nu har jag sagt upp mig.
Usch vad jobbigt det var! Med tanke på att jag var sist in och först ut nu, men Marie förstod, det går inte att avancera i en videobutik liksom. så nu jobbar jag färdigt januari, sen slutar jag. Skönt!

Ska jobba ikväll. Och dagen imorgon, med Linda tyvärr. Hon är snäll och så, men väldigt tyst, så tiden går så långsamt när hon är där. Man känner sig lite obekväm när hon bara står och pillar med sitt alldeles knäpptyst. Johan är lättare.

Vad ska jag mer skriva då? Jag har blivit besatt av UFC och kollar på det i princip varje dag. Får se hur länge besattheten sitter i, jag och Henk var ju besatta av Snooker en gång också och Texas Hold'Em på tv. Men UFC är så kul! Fast de är jävligt dumma i huvet som ger sig in i en sån sport.

Snart borde babe vakna tycker jag. Har vart ensam vaken i närmre en timme nu och det börjar bli lite tråkigt. Kanske kan få med honom ut och fota lite, annars åker jag nog själv en sväng. Tror jag. Kanske.

Dagens middag: Vet ej än....var lite sugen på tortillas, men det blir kanske nåt annat

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0