Skärpning nu va

Usch vad kass jag är på att uppdatera. Men jag har en massa shit för mig just nu också med mammas bröllop på lördag och så.

Idag satte vi klockan på 8 för att vi skulle tvätta en massa. Och jo, vi masade oss upp båda två, nakna och svettiga, och satte på en maskin. Sen la vi oss igen. Vilka slapptaskar vi är! Kan ju bero på att vi faktiskt inte la oss förrän efter 2 inatt, vi bakade kladdkakor i långpanna till bröllopsfesten.

Sen satte jag mig och pillade med photoshop, jag håller så sakteligen på att lära mig hur det funkar med retuschering och sånt, så jag provade en massa ögonfärger igår. Här är resultatet, berätta gärna om nån blev extra bra, då blir Lenkan lycklig!

Klicka på bilderna för större format
        

Sådärja. Ge mig dagens egotripp nu kära läsare! (Nej nej nej, inte för hur jag ser ut, hur bra jag lyckats med photoshop!)

Henk har fasen inte kommit upp än. Jag kanske måste gå in i sovrummet och svettas lite på honom. Sen ska vi in till stan och shoppa grejor till bröllopsfesten, vidare till lokalen och hjälpa till att ställa iordning alla bord och duka m.m.

Ciao bellas!

Dagens middag: Grillad kotlett med ugnspotatis

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan gumman måste bara säga att de bruna ögonen är så fint, passade din hårfärg jättebra. Hur var bröllopet, skulle ha velat vara där å smga men var i Torsby hela helgen, så nu vill jag se lite bilder. Kram Therese

2009-07-08 @ 10:46:48
URL: http://tezzies-palats.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0