Ännu ett långt inlägg

Bara en massa frågor. Jag lovar att på lördag kommer det ett riktigt inlägg, stå ut med mig till dess!

1. Vilken svordom använder du mest?
Fan

2. Äger du en iPod?
Jodå, modell äldre nu men ändå

3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Den står på 08.00 men är inte aktiverad så ofta

4. Hur många resväskor äger du?
En som är min egen

5. Använder du flip-floppar?
Ja, när jag är på västkusten

6. Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, Coop elelr Willys

7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag slipper gärna vara med på bilder

8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Drag Me to Hell på bio

9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
En hel barnfamilj, en speciell sådan

10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror väl på om jag vann 20 kronor, en miljon eller 140 miljoner

11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Absolut

12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Inte nu längre, men det finns kvar från när jag behövde

13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Strapping Young Lad - Alien

14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Det är en mycket taskig fråga. Jag kan inte svara ärligt på den

15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja, men det är hemligt

16. Hur brukar du somna lättast?
I framstupa sidoläge

17. Vad åt du till middag senast?
Två toast med ost och skinka och ett glas oboy

18 Använder du huvtröjor?
Bara om jag fryser

19. Kan du vissla?
Ja, på både in- och utandning!

20. Vem var den senaste som ringde dig? 
Mormor

21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Den värsta! Eller berg och dalbanan

22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut, de jävlarna!

23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
054

24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, men inte så mycket som man kan tro

25. Vad gör du just nu? 
Väntar på middag och bloggar

26. Hur många syskon har du?
En lillebror

27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Njae, mest blyg i allmänhet

28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Stinsen Brinner =D

29. Äger du några popband t-shirts?
Nope, men travar av rockband t-shirts!

30. När flög du senast?
I oktober förra året, hem från Sicilien

31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
En datastol, mitt köksbord används som databord nämligen

32. Läser du för skojs skull?
Japp

33. Pratar du några andra språk?
Engelska, tyska och lite italienska

34. Diskar du din egen disk?
Det händer, men oftast inte

35. Har du gråtit offentligt?
Ja och jag hatar det

36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop

37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Såklart! Det är skoj

38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Oh ja! Skulle vilja ha massor om pengar fanns. Blir väl efter alla barn och så

39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det borde inte finnas nån första dejt alls

40. Kan du kasta macka?
Ja, men bara om det är äckligt pålägg på den, annars äter jag upp den istället

41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej, men det vore inte fel att göra det

42. Vad har du med dig in på bion?
Något sällskap

43. Vem var din favoritlärare och varför?
Min mentor i högstadiet, han var skönt flummig

44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Jepp, en muslim och en satanist

45. Vad har du för väder?
Himlen är kolsvart men solen lyser på andra sidan huset

46. Har du en blogg?
Nej, jag bara låtsas

47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Smink, praktisk teaterproduktion och yoga

48. Gillar du att flyga?
Njae, det är okej om det inte vore för att det blir så långtråkigt

49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig

50. När sov du senast på golvet?
Minns inte riktigt, ett par år sen?

51. Vilken är din favoritdrink?
Nån syrlig somrig skulle jag tro...kanske Mojito? Eller en frozen strawberry daquiri!

52. Gillar du din boendesituation?
Absolut inte! Vill härifrån snarast

53. Vilken är din mammas hemstad?
Skoghall? Tror jag

54. Din pappas hemstad?
Född i Örebro, uppvuxen i Uppsala

55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Beror på. Under graviditeten mycket längre än vanligt

56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Egentligen inte, men de blir det i slutändan ändå

57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Inte trubbel, men fick lite skäll då och då

58. Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi tror jag, eller clementin

59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Inte alltid

60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
26

61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jepp, petnoga

62. Tror du på liv på andra planeter?
Jo det gör jag nog

63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
Henrik (shocker)

64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Finns ingen gud

65. Vad var det senaste du åt?

Biopopcorn

66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?

Motsatt helt klart!

67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Mamma var jättebestämd på att jag skulle heta Angelica från början, pappa var tvungen att gilla läget

68. Gillar du senap?
Det är gött

69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Vad har jag gjort för att förtjäna det här egentligen?

70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Absolut! Hade jag pengar att lägga på sånt så

71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Den var riktigt svår...någon som är småjävlig men ändå snäll i slutändan...kanske ni kan komma på nån?

72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nja, Henk och jag har väl gjort det tillsammans, men jag minns fan inte vad...

73. Tycker du om att krama folk?
Det är mysigt

74. Skulle du säga att du är trendig?
Hahahaha....det var ett skämt va?

72. Äger du en digitalkamera?
Nej. Två. En vanlig och en systemkamera

73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Reese Witherspoon och Jay Leno pga min haka....annars Skriet i Munchs tavla

74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Definitivt. Då kan jag bli rikitgt avig mot personen

75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jurtjyrkogården är den enda jag kan minnas just nu, det är säkert fler

76. Tycker du att du är attraktiv?
Snyggare än en del, fulare än de flesta

77. Vad är du allergisk mot?
Nötter och fisk/skaldjur

78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Inte så länge det inte var en god vän

79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Angelica om mamma hade fått bestämma. Hade pappa vägrat hade det blivit Alexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0