Värmebölja

Men jag ska inte klaga! Jag har längtat så efter den riktiga sommaren. Fast det är inte jätteskoj att vara gravid just nu kan jag lova. Speciellt inte mina stackars fötter! De som brukade vara så beniga, nu syns knappt ett ben längre. Det ser ut som om nån har pumpat upp dem med cykelpump, de är som klossar! Helt galet. Fasar för skorna jag ska ha på bröllopet på lördag.

Mycket jag fasar för inför bröllopet. Jag måste ju hålla tal och synas och jag gillar't inte. Men vad gör man inte för sin mamma alltså.

Jag har varit uppe i 15 minuter och är redan genomsvettig, blir en kaffe nu sen raka vägen in i duschen. Det är repetition i kyrkan klockan 12.30, sen ska vi fika hela familjen, efter det ska jag och Henk spatsera på stan och handla lite grejor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0