Inte lika lycklig

På grund av det jäkla vädret! Det är ju fasen april på onsdag, inte kan det se ut såhär då? Björkarna ska ju ha fått knoppar och videkissarna ska ha slagit ut. Det är så jag minns (de flesta) påsker från när jag var liten i alla fall. Jag minns att jag badade i vänern 1:a maj varje år också, känns som en omöjlighet nu för tiden när det är snö och minusgrader i april liksom. Ty fusan säger jag bara.

Idag har jag pluggat och städat. Tvättat och vikt tvätt. Ska byta sängkläder också. När Henk kommer hem får han dammsuga. Sen blir det mysfredag trots skitvädret. Ska tända lite ljus och njuta lite av livet. Imorgon kommer min faster hit på fika, hon bor i Lilla Edet annars och jag träffar henne inte ofta så det ska bli jättekul. På kvällen är det 25-årspartaj för Petra här också, hon ska bjussa på mat och vi bjussar på tårta med dajm-fluff i. Mumsigt fullibibblan.

Nu är det snart dags för lunch. See ya'll, ha en underbar helg!

Dagens middag: Tortillas

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0