nä dra mig baklänges in i fågelholken!

Ännu en helg till ända.Usch vad tiden går fort alltså!

I lördags var vi hemma hos David och Josse och åt god mat och såg på hockey. Guldmatch för övrigt, då Färjestad vann med 6-0 mot Skellefteå. Sen spelade vi "Tingeling" flera gånger och dansade oss anfådda (notera att jag faktiskt var nykter, men fick ändå till en fullt godkänd "running man" på deras vardagsrumsgolv) innan vi körde singstar-maraton resten av kvällen. David och Josse dominerade totalt i Abba och schlager, men jag och Henk lyckades kamma till oss en oavgjord i 90-talslåtar.

Idag har vi bara slappat, sett på tv, spelat tv-spel, ätit gott och sett på film.

Till veckan är mitt schema nästan fullspäckat, imorgon ska jag och två av mammas kompisar planera hennes möhippa, på tisdag ska jag fylla i min tatuering, sen äta våfflor hos världens bästa svärmor, sen är det Quiz på Harrys på kvällen. Onsdag är väl enda dagen då inget är direkt planerat utom att månadshandla lite när lönen och lånet kommit in, på torsdag ska jag på cellprovstagning klockan 8 på morgonen, sen ska jag klippa mig hos Biljana klockan 14. Fredag blir det städdag för på lördag ska Petra ha sin 25-årsfest hos oss. Puh, vilken vecka! Så ska jag bli klar med den sista uppsatsen i Medicin också.

Imorgon ska jag göra något omvälvande och jobbigt. Vad det är tänker inte jag berätta, men det är första dagen på mitt nya liv i alla fall.

PS/ Jag ska se Rocky Horror Show igen, för den var så jäääkla bra!!! Nån som vill gå med mig?

Dagens middag: Kotlett med pommes och bearnaisesås

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0