soool

En dag med sol igen, det gör Lenkan lycklig!
Tyvärr kan jag inte gå ut och promenera som jag vill i det fina vädret, för i förrgår så skadade jag mitt knä, ser ut som halta Lotta.

Quizen gick sådär, det var ruskigt svårt och Torgny som var med var hopplöst dålig. Men det blir nya tag på tisdag igen!

Petras tatuering blev jättebra, hon gjorde den i svart med lite skuggning och den blev så fin! Jag blev så sugen själv. På tisdag ska jag in och fylla i min förra. Hoppas det blir bättre den här gången.

Ska hämta lillebror idag 13.30 och ta med honom till frisören, ska nog boka en tid till mig också. Inte klippt mig sen november tror jag, bara toppat på luggen.

Imorgon ska jag på musikal! Henrik har fixat 2 biljetter till Rocky Horror Show som går i Karlstad just nu, det ska bli så roligt! Det är andra gången vi gör nåt kul på vår årsdag. När vi firade 2 år så bodde vi på hotell i Helsingborg. 4 år senare så blir det nåt igen.

Har lagt fler pärlplattor också, igår knåpade vi ihop varsin Ice Climber. Så vi har inte tröttnat än! Vi har gjort 25 stycken hittills, plus två som jag gjorde i present till Jessicka och Sabina. Det är riktigt kul!

I eftermiddag blir det hockey hos Totte, första semifinalen mellan Färjestad och Skellefteå. Och en cappuchino kan jag tänka mig. Nu ska jag bara fördriva tiden tills det är dags att åka och hämta lillebror.

Dagens middag: Tagliatelle med nån kyckling- och chilisås

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ett litet för tidigt GRATTIS på dagen.

Har hört att Rocky H är jättebra.

Ha dé

2009-03-19 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0