Weeeiiii

Det rör minsann på sig! Kommetarer i bloggen, David och Josse följer med mig (eller jag med dem kanske) på Rocky Horror och jag fick med mig lite folk till Harrys! Superbt! Även om resultatet på quizen kanske var....mindre superbt....men vi kom inte sist i alla fall. Och det var skoj.

OCH jag har klarat dag 2 galant, utan större problem iaf. Duktiga jag. Även om det aldrig blev nån ifyllning av tatueringen imorse för att Sid var trött och inte orkade.

Nu kanske man skulle se på Project Runway och käka gurkstavar tills det är läggdags. Hoppas jag får sova bättre inatt än igår.

Love y'all!

Just det, PS, jag får tillbaka 11 papp på skatten i år! Lycka

Dagens middag: Våfflor hos svärmor

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Visst är det skönt att få en rejäl slant tillbaka, det fick vi med och det känns skita bra speciellt när man ska på semester gött att kunna unna sig lite extra. Kramiz

2009-03-26 @ 07:05:06
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Tänkte maila till dig igår om Rocky Horror.

Om du vill ha med en gammal så hänger jag gärna på.

Kram från Y

2009-03-26 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0