Kalajs idag!!!

Tjohej!
Nu äre lördag, det betyder kalas! Även om det blir alkoholfritt för lilla Lenkan så är det ändå skôj.

Allt gick bra på mvc, barnmorskan tyckte det var kul att träffa Henrik och hon tog prover på mig. Klamydia, glukos, äggvita, hb-värde och blodtryck. Inga spår av glukos hittade hon, vilket betyder att det inte finns nån diabetes i min kropp. Jag hade även lågt blodtryck, men det visste jag ju redan. Nu ska jag på läkarbesök nästa vecka, sen händer inget förrän ultraljudet i vecka 18.

Allt var trevligt hos Micke och Jessie igår också, Sabina var ganska missnöjd med det mesta hela kvällen, men vi andra var nöjda. Det regnade hela eftermiddagen och kvällen så det fick bli tex-mex istället för grill, men det var minst lika gott.

Om några timmar kommer det folk hit på förfest. Och vi har massa grejor att göra. Och det här prioriterar min man:

Han sitter och spelar PSP som han lånade av Micke igår.

Själv ska jag ta itu med att förbereda inför middagen sen och kolla över alla grejor vi ska ha ikväll. Så här ser det ut på min säng just nu:

En massa knallrosa och även nåt leopardmönstrat som kikar fram. Undrar vad det är för tema på kvällens maskerad!?!

Kommer nog inte kunna skriva mer idag, men jag ska ta jättesnygga bilder på oss ikväll och lägga upp imorgon. Ha en lika rolig kväll som vi kommer ha!

Dagens middag: Citronkyckling på potatisbädd

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0