Redan dyngtrött

Tjohej. Eller nåt. Det lät inte så mycket Lenkan   =/
Förlåt att jag förvirrar er. Men jag är dyngtrött redan trots att klockan inte ens nått 21.30

Idag har det kommit en jäkla massa bebiskläder från Tradera, plus att mamma skickade hit en hel kasse full med nytt till Knytt. Sängkläder och mössor och pyjamaser och allt möjligt. Mycket bortskämt barn jag har redan, trots att det är hela sex månader kvar tills h*n kommer.

Annars har jag inte gjort mycket. Eller, det kanske jag har....svärmor och Kenten skulle kommit hit och fikat ikväll, så jag har städat en massa och diskat och tvättat och dammat. Men de kom inte, Kent skulle måla båt när det var väder, så det får bli imorgon istället. Imorgon ska jag starta med mitt nya ämne i skolan också, sjukvård. Jag längtar inte. Just det, pratade med farmor en lång stund i telefon förut, hon tycker det är så roligt att bli gammelfarmor. Tänk att bli det innan man är 67! Det är inte alla som blir det.

Nu ska jag nog ta och vika lite tvätt och glo på tv. Henrik sitter och spelar tv-spel samtidigt som han lyssnar på Finland - USA i hockey. Så jag får väl smita ut i sovrummet för att se på tv.

Imorgon ska jag försöka börja lägga in lite fotografier också, Henrik tycker jag är dålig på det. Så jag får väl lyda min make och herre. Som just kallade sin motståndare i tv-spelet för hora. Ska nog tvätta hans mun med tvål tror jag.

Dagens middag: Henk: panerad fisk, potatis och stuvad spenat, Lenk: en tallrik stuvad spenat

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0