Smells like the 80's

Igår kom David och Josse tidigare, David behövde en klippning så Henk tog fram trimmern och körde över Davids skalp. Så här glad var David innan:

Han fortsatte vara ganska nöjd när storebror skalade av håret

Men när jag tog över finliret så var det inte så skoj längre, då fanns det inte så mycket hår kvar på huvudet



Sen kom i alla fall Robin också och vi åt mat. Mätta och belåtna började vi sedan klä ut oss. Robin hade sin pappas kostym från när han gifte sig -83, plus en ganska sprättig mustasch som odlats just för det här tillfället

Josefin blev Cher med min hjälp med sminket

David blev en tant a'la 80-tal iklädd äkta kläder inköpta i det rätta årtiondet

Henk blev till Dee Snider, sångaren i Twisted Sister

Själv var jag Twisted Sister-groupie, en vanlig pudelrockande 80-talstjej


Festen var underbar, här lägger jag upp miniatyrer på festandet och lite förfest. Bara att klicka på dem så blir de större!


De andra drack spriten men jag drack vatten och tänkte på mitt knytte. Men oj vad jag svängde mina lurviga! Det gjorde vi allihop, det spelades ju bara grymt bra musik från 80-talet hela tiden. Otroligt skoj fest var det.

Idag har vi vart sega babe och jag. Mest slöat. Tog en tur till Bergvik förut för att veckohandla och äta en mjukglass, på vägen hem så kom det störtregn. Och när vi kom upp i lägenheten så såg vi en underbar regnbåge! Den var superklar och jättestor!

 

Kommentarer
Postat av: Tezzie

Mohahah va söta ni var, detta är det bästa jag vet när du lägger upp era bilder på maskerader alltid lika snygga allihopa. Hur ser din vecka ut? Kram kram

2009-05-11 @ 07:40:32
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0