Går inte runka till hår?

Jag följer en debatt på ett forum bara för skojs skull. Debatten handlar om kvinnlig behåring och om huruvida man ska raka sina ben, armhålor och underliv som kvinna. Själv har jag ingen annan åsikt än att det är upp till var och och att de själva får bestämma, så länge de trivs och inte bara gör det för att behaga nån annan.

I alla fall, det som är kul är att läsa är en del som helt omotiverat slänger ur sig korkade meningar. Som en tjej som skrev till de som vägrar raka sig: "Haha, det lär ju inte vara ni som killar tänker på när de runkar i alla fall"
Jag brast faktiskt i skratt när jag läste det och jag skulle kunna sätta pengar på att tjejen som uttalat sig är max 18 år gammal och tror att världen går ut på att hetsa upp män.

1. Varför skulle inte killar kunna runka till en tjej som är lite hårig? Det har de väl gjort i alla tider innan kvinnorna började bry sig så mycket om just behåring.

2. Den allvarligare frågan. Varför skulle man som kvinna med självrespekt vilja vara runkobjekt till männen?

Kommentarer
Postat av: Johnny

Spelar väl ingen roll om tjejen är hårig så länge man gillar henne

2009-10-02 @ 20:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0