Lögn och båg

Och besviken Lenka.
Såg en bild om att de har börjat med julsaker på Ikea, så jag trotsade alla graviditetskrämpor och for iväg för att kolla efter julklappar. Åtminstone kunna få med mig julpapper och etiketter hem så jag kunde slå in de klappar jag redan har handlat färdigt.



Tji fick jag. För inte fasen hade de ställt upp nå julsaker inte. Slutade med att jag fick böja nacken och skämmas med en tom, gul Ikea-kasse som riktigt skrek ut att "haha, Lenkan gick på den lätta" ungefär.

Kommentarer
Postat av: Doin it for the fame

Jag har publicerat ett nytt videoinlägg! Säg gärna vad du tycker. Total katastrof eller keep on going? Hehe ;) Ha det bra! =)

2009-10-12 @ 16:16:35
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Postat av: Natosh

Fy fan vad ambitiöst att börja med sådant redan nu! motvilligt imponerad

2009-10-12 @ 19:07:28
URL: http://www.natosh.se
Postat av: Göteborgarn

På Ullared o IKEA härnere är det massor.

2009-10-13 @ 20:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0