Men falsk marknadsföring!

Var iväg till affären förut. Och nu börjar julen komma i affärerna här, på Maxi fanns det drivvis med ljusstakar och glitter och grejs.
På Coop fanns julmust, pepparkakshus och glögg.
Men det är fanimej falsk marknadsföring. Inte tusan är det juldags! Det vet jag! För inte nånstans fanns det pepparkaksdeg.

Och när degen dyker upp, kan man säga att det snart är jul!
Jag sprang som en illbatting (vad är det egentligen?) och letade, jag blev så sugen.
Tji fick jag. Fick bli ostbågar istället.


Denna suktas efter!

Kommentarer
Postat av: Natosh

Men om du köper en burk pepparkakor och blötlägger över natten...?

2009-10-16 @ 19:53:50
URL: http://www.natosh.se
Postat av: J

Kul att du gillade designen, lite roligare än den förra tycker jag.. det är bara så fasansfullt trist att fixa med koder tycker jag..ler



Pepparkaksdeg nu.. nja.. själv funderar jag på att köpa på mig en massa saffran, är lussekattoman, och det ska ju visst bli brist på det senare sägs det..

Hmm, nu blev jag sugen på lussekatter.

2009-10-16 @ 22:24:43
URL: http://parenting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0