Not 2 good

Uppdateringen kommer fortsätta vara ganska kass ett tag, jag har ingen ork att vara mitt gamla vanliga roliga jag.
Jag är mer som en gnällkärring för tillfället.

Jag ser ut som något ur en skräckfilm också, svullen som michelingubben och med påsar a'la Gekås-storlek under ögonen. Henk är sådär upphetsad av att se mig det första han gör på morgnarna numera. Han måste nypa sig lite extra för att förstå att han inte drömmer mardrömmar längre.

Idag kommer mamma och flyttar in ett tag. Det kan behövas, för babe vet inte hur han ska hantera mig riktigt för tillfället, jag är ganska bräcklig just nu och mamma kan sina grejer när det gäller Lenkan.

Dagens Djur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0