Ovårdat vården

Nej ni, ingen inläggning och ingen igångsättning. På gott och ont.
Mest ont om ni frågar min kropp.
Men lite arg är jag för att de lyssnar fanimej inte på specialmödravården. Jag funderar allvarligt på att utdela en skopa ovett och en kopp ödmjukhet till dem.

Däremot order om vila. Hur lätt är det då? När man har tusen saker att fixa med.
Får dubba Henk till förste slav och städare och försöka svälja det dåliga samvetet. Kanske behöver tugga upp det lite före, annars blir det en jäkla stor klump samvete att svälja.
Fast, ändå, om inte han så tvunget skulle krypa på så skulle jag aldrig må såhär.
Det är rätt åt honom alltså. Eller nåt. Ja. Vi säger så.

Gårdagens mest onödiga kommentar (återigen på spec-mödravården, de är riktigt duktiga på sånt där): (jag gråter för fullt) "är det jobbigt"?
Nej för fasen! Jag gråter av lycka för att jag är så glad att jag behöver springa hos er!

Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Fler onödiga kommentarer. Man hyperventilerar av smärta o de frågar "har du ont lilla gumman?"

2009-10-25 @ 09:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0