Trevlig kväll

Vår kväll spenderades hemma hos familjen Rudberg i Skattkärr. Efter sedvanlig rundtur i nya villan var det kaffe och massa minnen som serverades vid köksbordet. Fru Rudberg kände sig inte alltför utanför ibland hoppas jag, hon höll sig visserligen sysselsatt med att mata lilla fröken Rudberg som fyllde 10 månader idag.
Lilla fröken Rudberg är en kopia av sin mamma. Och av sin pappa. Hon är inte lite lik sin far, hon är riktigt lik sin far. Och hon är inte lite lik sin mor, hon är riktigt lik sin mor.
Resultatet är en jättesöt unge som är livrädd för Henk. Det kanske också kommer från mor och far?

För övrigt så spricker jag snart. På riktigt. Hoppas jag nästan, för nu är jag trött på den här enorma magen och det onda inne i den. Hoppas den här Heffaklumpen (förlåt, bebisen) väljer att komma snart.

Dagens middag: Hemsnickrad kycklingsallad

Dagens låt: Ship of Fools - Erasure

Dagens Djur

Jag vill också snosa bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0