Blä för film och skitungar

Har just sett på en mycket kontroversiell film. Den fick mig att må riktigt dåligt flera gånger, och det är ingenting negativt i min bok. En typisk film som man antingen älskar eller hatar är det, vill inte säga vilken det är än, ska få ur mig en vettig recension när jag har smält den ordentligt tänkte jag. Och det lär inte ske idag. Men jag är fylld av obehag resten av kvällen, så mycket kan jag säga.

Dessutom så har Eugene protesterat mot att jag åt hamburgare ikväll, han hämnades genom att lägga sig och trycka på mina lungor. Så jag har flåsat som en maratonlöpare och inte fått riktigt så mycket luft jag skulle ha behövt känner jag. Skitungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0