Earlybird

Tjohej världen!
Det var ett tag sen jag var uppe vid den här tiden. Men igår hade jag såna extrema sammandragningar och förvärkar att jag var helt slut på kvällen, så jag somnade i tid för en gång skull. Och då vaknar man ju tid. Så jag vaknade 7.30 ungefär och babe hade inte kommit hem från jobbet än. När han kom hem och såg att jag var vaken så fick han nåt konstigt spel, han blev överlycklig och kramig och ville dricka kaffe med mig. Tänk att så lite kan göra en man nöjd!

Idag är det höstrusk galore ute. Grått, blött och blåsigt utav bara fan. Mysigt om man är inomhus, mindre mysigt för de stackare som är ute och ränner. Hoppas det är bättre imorgon, vi ska till Filipstad och knalla på marknaden på morgonen nämligen. Liiite regn går an, men inge busväder helst tack.

Nu ska det drickas kaffe och sen får vi se om dagen bjuder på nåt sköj att uppdatera om.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0