Hur tänkte han?

Uff. Jag vet. Vad faen gör jag vaken vid den här tiden en lördagsmorgon, när jag inte ens ska till Filipstad?
Då ska ni veta att jag ändå har legat i badkaret en timme nästan.

Det är så att min (inte alltid alltför) käre svärfar, som är på semester i Grekland, skickar sms till min man klockan 7 på morgonen. Visst, den är 8 hos honom då, men inte skickar man väl sms klockan 8 på en lördagsmorgon heller?

Självklart vaknade jag och kunde inte somna om. För mycket smärta i höfterna och för mycket nästäppa. Så det var bara att kliva upp och sen ned i badkaret för att lindra smärtan. Uff igen. Jag lär nog somna igen om några timmar om jag känner mig rätt.

Men så har jag ju saker att göra idag. Måste fixa färdigt tårtan, igår la vi bara ihop den och fodrade med smörkräm (som för övrigt är alldeles hård idag, får nog lägga på ett lager till innan sugarpasten) sen har den fått stå i kylen inatt. All dekorering är kvar. Sen ska vi ju vara hos Anna-Lena klockan 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0