I säng före midnatt månntro?

Njaej, inte särskilt troligt. Ska nog lägga mig ett tag i badkaret, för nu är magen sådär stenhård och bultande igen. Och höfterna. Och korsryggen. Men pyret mår prima som alltid!

Tror ni inte att styggvovven hoppade upp och började jucka på mitt knä det första han gjorde? Han fick faktiskt en knäpp på nosen. Sen har han inte juckat mer på mig. Däremot på mina soffkuddar, de var alldeles slemmiga efteråt. Blääh! Plocka hundbajs är en baggis jämfört med att lyfta hundsaggiga soffkuddar till tvätten måste jag säga.

Vi hade även celebert besök av Jessie James och Sabina den fina. Det var kärlek vid första ögonkastet mellan Morris och Sabina, de kom väldigt bra överens.

Så söta de var tillsammans. Skulle tippa på att det är samma intellektuella nivå också. Hunden är inte särskilt smart och Sabina är smart med tanke på vilka föräldrar hon har. De mötes halvvägs.

 

Nu har jag varit ute på en halvtimmes nattpromenix med Morris. Han lyckas verkligen med att kissa ungefär var femte meter, och det kommer en stråle varje gång! Hur får han plats med så mycket kiss i den där lilla blåsan undrar jag.

Nej, nu tar jag badet och kvällen. Godnatt!

 

Dagens middag: kebabrulle pga tidsbrist

 

Dagens låt: Unforgiven III - Metallica

 

Dagens Djur: uteblir, istället får ni se er mätta på styggvovven och Sabina


Kommentarer
Postat av: Vonsan

Jättefina bilder. Men styggvovven Morris....nä....han är ju jättegosig!!!

Ha en bra dag!!

2009-09-30 @ 10:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0