Idioti och mjukisdressar

Hmmm, åtminstone två av våra favoritbloggare(?!) med platinablont hår och kladdiga fejs påstår att de var först med att använda....mjukisdress?


Men flickor små, flickor små....mjukisdress har funnits i flera årtionden! Det är verkligen idiotiskt att uttala sig om att det var ni som startade trenden med mjukisdress. Jag undrar om ni verkligen är så dumma som ni framställer er, eller om ni....nä förresten, jag undrar inte. Jag känner mig rätt säker på att ni är det.

Förlåt för den kassa upplösningen och små bilderna

Kommentarer
Postat av: Tezzie

ja inte lätt att kriga om en mjukisdress, det låter lite som ett dagissymdrom, för jag hade det när jag gick där och mina barn har det när dom går dit, undrar vem som var först?

Hahah kul inlägg i alla fall, kram kram

2009-09-07 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0