Jomenvisst såatte

Sådär. En ny vecka med nya tag. Jag mår ganska bra idag, bara man får spy ur sig jäkelskap ibland så mår man bättre sen. Jag är också en människa med känslor och de måste få komma fram, annars pyser det rök ur öronen till slut!

Nu sitter jag med morgonté och har duschat. Fräsch! Solen lyser och skitungen i magen kickar mig i revbenen. Livet är underbart helt enkelt!

Igår såg jag, Henk och Micro-Mike på tidernas (antagligen) sämsta UFC-gala. Usch vad dålig den var, matcherna var tråkiga och sega, av alla de vi höll på så var det en som vann. Blä. Som tur var så hade Mike med sig kanellängd och chokladbollar, så vi höll humöret uppe ändå. Sen kom Jessie och Sabina och det är fan omöjligt att vara på dåligt humör när det lilla pyret är i närheten! Hon skrattade och busade, spydde ned en kudde och kissade på en filt. Betedde sig som en fin dam i allmänhet. Och Sabina var också söt som vanligt, haha!

Idag blir det provtagning på vårdcentralen, fylla ett par rör med blod åt barnmorskan. Sen ska jag och babe till mami och tigga kaffe och sen veckohandla lite på Maxi. Får se vad mer dagen bjuder på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0