Kass Lenka

Nu är uppdateringen mer än lovligt kass alltså...förlåt mig! Jag har haft för mycket annat att tänka på. Skola, övningskörning, Familjen G-son/Lindström, mamma hem från Sicilien m.m m.m

Igårkväll for jag hem till mamsen för att välkomna dem hem, både hon och Thomas är ordentligt solade a'la brun utan parasoll. De har haft det kanon också, kanske lite för varmt vissa dagar bara. Då hade jag legat i poolen hela de dagarna, for sure!
Mamma hade också med en kasse till mig med lite gottgott: ett halvkilo äkta italiensk parmesanost, en burk persikomarmelad, persikoté, torkad peperoncino, mandelvin och en inhemsk öl till Henk. Han ville ta den till frukost, men det fick han inte för sin elaka fru.

Jag känner mig ganska snorig....det är inge vidare faktiskt. Jag kan ge mig fasen på att det är en släng av svininfluensan, med tanke på vilket svin jag har varit och negligerat alla som slaviskt följer min blogg för mina egna intressen utanför...det är säkert bara rätt åt mig.

På dagens agenda står: äta fil med hallonsylt, förbanna vissa personer, plocka ut postpaket innehållande julklappar, se på skolarbetet som måste göras och sucka högt innan jag lägger undan det och skjuter på det några dagar till, ta hit Peete Pommesfrittes och spela lite Nancy Drew. För att inte förglömma att vara gravid i åttonde månaden, det vill säga kissa var tredje minut, pusta och stånka så fort jag rör mig och utnyttja min make till att göra allt jobbigt åt mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Henke kan va glad att han får dricka öl alls ;) Micke har fått ölförbud till förlossningen då kan man prata om elak tant!! Hoppas allt är bra med dig o bebis. kram camilla

2009-09-10 @ 16:49:11
URL: http://kalithea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0