Man kan ju börja fundera alltså

Vart fasen kommer snoret ifrån??? Jag kan ju inte ha en 5-litersdunk med snor undanstoppat nånstans i kroppen liksom. Men det känns så, för det rinner konstant! Och jag blir galen! Förut måste det ha tagit stopp i slangarna som leder från den här hemliga dunken, och samtidigt gått hål nån annanstans, för det slutade rinna snor och rann blod istället. Jag vet inte riktigt vad som är att föredra alltid, snoret har ju lite läskigare konsistens, men blodet har en mer distinkt smak och lukt....

Jag fick faktiskt ett skolarbete gjort idag! Helt otroligt, jag trodde aldrig jag skulle komma igång igen. Det värsta är att när jag väl sätter igång så känns det inte alls speciellt jobbigt, men att få in det i min lilla tröga skalle är inte alltid så lätt när jag har haft uppehåll.

Var ju hos svärmor och käkade också, hon bjöd på nån bacon- och champinjonsås och spaghetti. Det var jättegott! Sorgligt att jag blir mätt så jäkla fort nu, jag har ju liksom nån girig typ i magen som dels tar alldeles för stor plats och dels snor åt sig allt mumsigt. Taskigt värre, Henk snor det gottaste härute, Eugene snor det gottaste därinne. När ska Lenkan få det gottaste?

Uach, nu tjocknar det till i både huvud och näsa känner jag. Dags för en rejäl dos av mirakelmedlet Otrivin rakt upp i trång-gångarna och sen blir det att lägga huvet på kudden ett tag.

Dagens middag: pasta hos svärmor

Dagens låt: Do You See Me Now - Angtoria

Dagens Djur

Kommentarer
Postat av: Mandragora

Men shit vilken rälig hund! : D

2009-09-20 @ 01:00:37
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: jimmy

Din hund? Förlåt men den är FUL!

2009-09-20 @ 11:53:53
URL: http://sjov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0