Men lägg ned!

Den där surf*ttan som jag gissade åldern på igår verkar fortfarande vara förbannad på mig, det kvittar vad jag skriver nu på familjeliv så är hon där och hugger på vad jag skrivit. Usch för såna människor.

Nu ska jag iväg på en tre timmar lång föreläsning om diabetes. Som om inte jag kan ALLT om diabetes både framlänges och baklänges vid det här laget. Spelar ingen roll, dit måste jag.
Jag är förkyld som attan också, jag ska minsann hosta och snora såpass att alla skriver på en petition om att jag ska få slippa föreläsningen så att de inte blir smittade av svininfluensan.
Nu har inte jag svininfluensa, men grisförkylning är nästan lika illa!

Nöff nöff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0