Morgonkaffe

Tror ni jag kom i säng när jag skulle då? Nähä, inte jag inte. Jag fastnade i bloggträsket en stund, sen kollade jag film när jag la mig. Somnade kanske 1:40. Sen vaknade jag när Henk stängde dörren om sig. Kollade på mer film. Somnade nån gång efter 4. Vaknade när Henk kom hem runt 7.30. Somnade om strax före 8. Vaknade när han kom och la sig 8.30. Somnade om. Vaknade av hans väckarklocka klockan 10. Somnade om. Vaknade av att min telefon ringde 10.15. Pratade i den och gav sen upp.
Nyttigt!

Nu dricker jag kaffe och strukturerar dagen i alla fall. Jag ska först ta en dusch, sen ska jag åka in till stan. Jag ska visitera mammas lägenhet och se efter så att Victor och Hanna, som bor där medan mamma är på Sicilien, sköter lägenheten som den ska skötas.
Sen ska jag göra nåt annat också, men det har jag tydligen totalt glömt bort just nu. Skyller på den kassa sömnen inatt. Ikväll ska i alla fall jag, svärmor och alla svägerskorna iväg på tårtkurs. Lära oss hur man lägger sugarpaste eller marsipan på en tårta på bästa sätt. Svärmors födelsedagspresenter till oss. Det ska bli riktigt roligt!

Kommentarer
Postat av: NATTAH

Fin blogg:)

2009-09-02 @ 11:52:31
URL: http://nattahpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0