Bloggtorka

Jag har haft en bloggfri helg.
Olika faktorer har spelat in, jag har krälat i dyningarna efter en dunderförkylning, jag har knappt varit hemma och jag har inte haft nåt kul att förmedla.
Men nu är jag tillbaka! Fick ju abstinens till slut, darrade och fick stirriga ögon. En kväll låg jag helt apatisk och kunde bara säga "bloggen....bloggen..."

Kan ju starta med en liten utmaning jag fick.

Blogg jag läser först: Spiderchick

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst:
Kenza. Stinalee. Eling Kling. Engla. You see my point? Inga modebloggar.

Kändisblogg jag följer: Nej. Om inte typ Blondinbella är kändis dårå.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Ingen alls faktiskt.

Första bloggen jag började följa: Egoinas

Bloggare jag beundrar och varför: Spiderchick helt klart. Hon är mamma till en liten bebis, men hinner ändå lägga mycket tid på roliga inlägg och bryr sig om sin trogna skara läsare.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Tja...jag hoppas att jag får folk att skratta ibland. Åtminstone dra på smilbanden en smula. Det är värt en del för mig.

Då hatar jag att blogga: När jag inte har den minsta inspiration.

Då älskar jag att blogga: När jag ser att statistiken stiger, eller ännu bättre, när många kommenterar och tycker att bloggen är underhållande!

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Natosh, en klar favorit!

Nu utmanar jag Natosh, Åsa, Hanne, Ninni, Beatrice och Tezzie.
Bara att kopiera och skriva era egna svar.
Om ni vill alltså. Jag tänker inte tvinga er.

Kommentarer
Postat av: Spiderchick

najs =)

2010-04-19 @ 14:16:20
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Natosh

Oh, en taximocka, en taximocka!



Jag sparar utmaningen tills jag hittat tillbaka till mitt blogg-jag.



Om du har tid någon dag så kanske du har lust med en bebisdejt? Så slipper vi spana efter varandra i centrum(Då har jag någon att skriva under "bloggare jag träffat IRL också :)

2010-04-19 @ 19:02:45
URL: http://natoshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0